2013. április 27., szombat

Hordani a tengerbe a vizet?

Valahogy azt hittem, amikor elindítottam a blogomat, hogy a keresztszemes része majd inkább valami ilyesmi hatású lesz. Hiszen a magyar népművészet része a keresztszemes hímzés. Emiatt és amiatt, hogy én keresztszemezni csak a kiköltözésem után kezdtem el igazán, valahogy azt hittem, sok sok ötletet felesleges megmutatni. De nem olyan régen beléptem a facebookon egy magyar keresztszemes és gobelin közösségbe és szembesültem a valósággal. Egymást kérdezgetik a tagok, létezik e, kapható e csak keresztszemes mintákkal foglalkozó újság Magyarországon? Aztán megint mások válaszolnak- igen, de drága és egyáltalán nem is éri meg az árát. 
Ezek után rá kellett jönnöm, hogy át kell gondolnom a blogomat is. Olyan ötleteket, amelyeket én alapvetőnek találok már a sok angol magazin hatására, talán mégis érdemes megosztani. Főleg azokra gondolva, akik szeretik a keresztszemes, modernebb dolgokat is kipróbálnának, de épp tegyük fel, nem beszélnek olyan szinten angolul, hogy az angol nyelvű blogokat, oldalakat böngésszék. Persze valahol továbbra is ott a gond, hogy a jogvédelem miatt mintákat nem tudok feltölteni, de talán valahogy ez is kiküszöbölhető majd.
Te miről olvasnál szívesen? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése