2013. október 7., hétfő

Magyarosan Angliában...

Főzni. Néha nem a legegyszerűbb, mert kísérletezni kell és nézelődni.
A mi paprikánk itt nincs. Vagy legalábbis azon a részen, ahol én élek, nincs magyar bolt. 
De valami lecsó szerűséget már úgy ettem volna...

1 fej vöröshagyma
1 piros, 1 zöld és 1 sárga paprika 
6 (salátának való- így árulják és ez pont az ideális méret...) paradicsom
pulyka apró hús
2 gerezd fokhagyma
churízzo (gyakorlatilag olyan, mint a mi kolbászunk, de itt ez van)
só, bors, fűszerpaprika
paradicsompüré
1 csapott kanál cukor
1 újkrumpli konzerv (lustaság fél egészség, meg gyorsabban megvagy vele...)
olívaolaj

A hagymát kockára vágom, kevés olívaolajon megpirítom. Hozzá adom a churizzót, azt is egy kicsit megfuttatom, majd jöhet a pulyka husika, amit fehéredésig pirítok... Megy hozzá az apróra vágott fokhagyma, a felkockázott, (természetesen kicsumázott) paprika, és a nyolcadolt paradicsom is. Sózom, borsozom, jöhet a fűszerpaprika (a Kedvesem döbbenten lesi, milyen iramban fogy a magyaros ételek főzése miatt a háztartásban a fűszerpaprika...) és egy kevés paradicsompüré- én a lecsót mindig is paradicsomosan szerettem. Kevés vizet is öntök alá, épp csak hogy ellepje, mert szeretem a szaftot. Ha úgy érzem, egy kicsit savas a paradicsom miatt, megy bele egy picike cukor.  Készre főzöm, majd amikor épp csak pár perc van hátra, hogy levennéd a tűzről, belezúdítom a felkockázott krumplit is. 

Aki akar, tehet bele tejfölt is. 

Képet nem mellékelek, mert éhes vagyok és nem szép tálalásra megyek rá, ellenben hidd el, nagyon finom! ;) 

A legnagyobb kalandom eddig a magyar kaját akarok! terén a nokedlivel volt. Itt ugye nokedliszaggató nincs. De erre az esetre itt a nagy lyukú sajtreszelő! Namost, ezt próbáld meg egy piramis alakú reszelővel... A Kedvesem ki volt tiltva a konyhából, ne lássa, ahogy kézzel tapicskolom bele a tésztát! :D De finom lett. Bár őt nem győztem még meg, annyira fura volt neki a friss tészta állaga, látványa... De szerintem majd megbékél vele! Előbb vagy utóbb... Kénytelen lesz! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése