2013. szeptember 29., vasárnap

Pipacsok, papírok, egyebek...

Elég keveset írok mostanában. Oka, hogy sokat dolgoztam a héten és az elkövetkező hetek is hasonlóak lesznek majd. Nem csak a munkahelyemen, hanem a házban is sok a tennivaló. Bár nem akarok belegondolni, de a munkahelyemen már a karácsony miatt. És itthon is részben. A múlt héten újabb munkába kezdtem bele. Egy pipacsos készletet kezdtem el (DMC készlet, a kódszáma BK1177). Kedvesem Édesanyja gyűjti a pipacsos dolgokat. Már régebben vettem neki egy nagyon aranyos papírnehezéket. De amikor belegondoltam, hogy akár hímezhetnék is neki valamit... Több minta között hezitáltam. Ezekről igazából még mindig nem tettem le, de a készlet kényelmessége elcsábított. Minden benne van, amire szükségem van és nem kell pluszba utánajárni. Gondoltam én. Azonban pár napja belém hasított, hogy hamarosan ki fogok futni az egyik színből. Kicsit kétségbe esve nézegettem a mintát, hát ez hogy lehet? Hiszen arra egyre büszkébb lettem, hogy ahogy tapasztalatra tettem szert, egyre jobban tudok a fonallal is spórolni. Ma viszont végre előkerült az a két kis köteg fonál, ami elkeveredett és fellélegezve folytattam tovább a munkát. 
Igazából négy jobb nappal itt tartok... Karácsonyig még van időm! 

Egyszer, hamarosan, így fog majd kinézni: 



És itt vannak még, amik elkészítése tervbe van véve:




És a papírok? Nos, még régebben láttam egy képet az interneten. Keresztszemes hímzés volt rajta, de vászon helyett egy könyv lapját használták hozzá. Ez nagyon piszkálta és piszkálja még most is a fantáziámat. Sikerült végre olyan könyvet szereznem hozzá, ami amúgy már menthetetlen. Német nyelvű és ráadásul a régi német könyvekre jellemző gyönyörű betűkkel nyomtatták. A borítója és az első több száz oldal hiányzik... Ezért szomorúság nélkül használom fel kísérletezésre. Az első próbáról inkább nem is beszélnék. Ami már biztos, hogy a könyv régi és emiatt a papírja igen száraz, ami miatt talán nem épp a legeslegjobb nyersanyag, de tudom, hogy rá kellett találnom, hogy újra értelmet nyerjen a létezése. Ha lesz érdemleges fejlemény, ha sikerül valami olyat kezdenem vele, amit megosztásra érdemesnek tartok, majd megmutatom! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése