2013. szeptember 14., szombat

Kapkodás...

Hjajistenem, jajistenem, hol tartok? Még sehol!!!
És SZIA Neked!
Az úgy történt, hogy jó két hete tű sem volt a kezemben. Meló, meló, meló, meg apróbb dolgok alkotása, de semmi hímzés. 
Alkotás... Rajzolás, képek a keretbe, keretezett képek a falra. Fűszernövények szárítása. Citrommenta eltevése teának. A csalánteámat ízesítem vele. A csalán is nő a kertben, mint a gaz, hát ha már kiirtani nem sikerül, legalább vegyük valami hasznát. Snidling jégkockatartóban eltéve télire. Megpróbálok majd a konyhában tartani fűszernövényeket télen, de jobb előrelátóan gondoskodni. Most van, most friss... Ami magamtól nem jutott eszembe, hogy a friss fűszerekkel fűszervajat is lehet csinálni és azt fagyasztani... (A "recept", amit olvastam, azt javasolta, hogy a friss fűszereket megmosva, alaposan, szárazra lecsepegtetve a jégkockatartóban olívaolajjal is fel lehet önteni és úgy fagyasztani. Hmmm... hozzádobni a tepsibe valami finom sülthöz... Nyami!!!)
Közben pedig azon kaptam magamat, hogy rengeteg dolog van, amibe belekezdtem (hímzések), de ezért-azért-amazért nem fejeztem be őket. A lovacskáim ugye a kivételt képezik, mert az a legnagyobb munka- mégsem tudom őket egy éjszaka alatt befejezni... De most eldöntöttem, hogy a mai nap a befejezős nap lesz.
Befejezendők listája: - Bagoly kulcstartó (igen, ő is sorsára vár még...)
                                - Egy (tegnap este... nem mondok semmit...) megkezdett karácsonyi üdvözlőlap
                                - Egy lepke minta- befejezni és bekeretezni...
                          - Egy-két kész, kivarrt minta összeállítása kész tárggyá. Meg még találjam is ki, hogy fognak kinézni a végéééééén... Jajajajjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!!

Fényképek holnap, eskü, jó kislány leszek!!!! És a másik, hogy leszállok az internetről mára... őőőőőő.... van három üzenetem a facebookon.... JAAAAAAAAAAAAAAJ!!!!! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése