2013. szeptember 16., hétfő

Bűn és... bűnhődés???

Én esküszöm, ártatlan vagyok! De tényleg!!!
Az úgy kezdődött, hogy véget ért a munkaidőm és a srácoktól a belvárosba sikerült csak fuvart szereznem. De úgy voltam vele amúgy is, hogy az esedékes keresztszemes magazinomat meg kell végre vennem, szóval nem baj. Az idő is szép volt. (Megjegyzem, a nyári levegő szinte a naptárat leellenőrizve lett őszi illatú...) A harmadik boltban sikerült megszereznem az újságomat. De a második boltban már a kezembe akadt egy magazin első száma- varrás és hímzés... Elcsábultam a bevezető ár láttán...
Szóval, a harmadik boltban, ami amúgy a posta volt, végre sikerült megvennem az újságot. Elégedetten ballagtam hazafelé keresztül a belvároson, amikor a kisördög a vállamra ült és csak ennyit mondott: "Emlékszel, hogy ebben a boltban néha szoktak lenni keresztszemes holmik is?" A bolt egy charity bolt. Ami annyit tesz, hogy ha van valamid, ami neked ezért-azért-amazért már nem kell, odaadod az adott szervezetnek ajándékba és ők eladják, majd a befolyt pénzt a szervezet fenntartására fordítják. Ez lehet amúgy rákkutatástól kezdve légi mentésig sok minden. 
Bementem. Körbenéztem, mert amúgy is körbe szoktam nézni. Átfutottam a könyvespolcot- szoktak hímzéses könyvek is felbukkanni. De semmi. Jah, hogy az az állvány, ahol a varrás és egyéb dolgok vannak... És ott voltak. Pár készlet csak, de akkor is sikerült kiválasztanom egy kedvemre valót. Még turkáltam, amikor megállt mellettem egy hölgy. Ahogy félreléptem, ő kezdett keresgélni.
"Szintén keresztszemezik?" Kérdeztem, pusztán azért, hogy eltereljem a figyelmét. Mert mi van, ha én nem vettem észre valami kincset és ő fog lecsapni rá?! 
"Neeem, csak megnéztem, mennyi hely van, hozok ki másikat..."
Na, ez volt az a rész, amikor a filmekben szóló zene hirtelen elhallgat.
"Tesséééék?!"
"Van még bent a raktárban jó pár készlet..." Majd miután látta, hogy sokkot kaptam és ájulás környékez, folytatta: "Ha keresgél egy kicsit és vár, beárazom őket és kihozom..."

A pénztáros hölgy adta meg a kegyelemdöfést: "... és képzelje el, hogy nekem egy ekkora -mutatta, mekkora- doboznyi készletem van..." Gyűlölöm érte, de elhaló hangon és a készleteket simogatva csak ennyit mondtam neki:
"Akkor pontosan tudja, milyen érzés....."

Hát, így költöttem ma harminc fontot keresztszemes készletekre. Pontosabban, az egyik hímzés, három másik pedig keresztszemes. Megjegyzem, nagyon boldog vagyok, mert bár nem mondanám, hogy charitykhez képest olcsó lenne ez a bolt, de még mindig jóval olcsóbban jutottam hozzá a készletekhez, mint a valós bolti áruk. Most már "csak" idő kell, hogy ki is hímezzem őket... :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése