2013. szeptember 1., vasárnap

Bagoly kulcstartó projekt (oké, feladom mára...)

Ahogy elterveztem, ki is hímeztem ma a kis baglyot. DE... mostanra már elég vacakul érzem magamat. Semmi komoly, csak elég hajtós napok vannak mögöttem, egyszerűen csak szerintem sok volt... Jobban esik most heverészni, hát azért gondoltam, a bejegyzést mégis megcsinálom ma. Készültek édes kis fázisképek is.

A keresztöltések szinte már mind a helyükön...



















A vízben oldódó kanava körbevágás előtt és után. Apró darabnak tűnik a maradék, de hidd el, van olyan apró minta, amivel fel lehet használni! 














És íme, így néz ki már majdnem teljesen készen. Tényleg, eskü, az összevarrásra már semmi energiám nincs ma. Holnap folyt.köv... Ennek is, meg pár más függőben lévő kis munkámnak is a végére kéne már járni. És szegény pacik megint pihentek...... 





2 megjegyzés:

  1. Kitartást, pihenj egy napot, vagy kettőt, és utána újult erővel menni fog minden :)
    Nagyon édes minta! Kíváncsi vagyok, milyen lesz a kész kulcstartó!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, bledina! Szegényke még mindig nincs kész, de majd teszek fel róla képet, ha készen lesz! :)

    VálaszTörlés