2014. augusztus 31., vasárnap

Becenevem- Sapi

Nem is tudom, hogy jött ez. Egyetem, első év, épp csak kezdtünk és a tanárunk egy e-mail címet kért. Nekem még nem is volt- otthon nem volt netünk, melóhelyen sem, ha netezni akartál, akkor internet kávézóba mentél, mert szinte csak az volt elérhető árban. (Hát jó, nem tegnap volt...) Akkor lett egy sapek@ címem... Mert mindig szinte valami sapka volt rajtam, ha bejött a kicsit hűvösebb idő. Aztán ez rajtam ragadt- sok internetes oldalra sapek néven regisztráltam magamat, van, aki még mindig Sapinak hív. Szóval ne lepődj meg, hogy már megint egy fejfedőt hoztam. Meg is horgoltam ma magamnak. Tegnap éjjel kezdtem és most fejeztem be. Egy ilyet nagyon akartam, mert olyan retrós, pin up-os...
hookneedler fényképe via Flickr 
 Szóval, igaz, mondom, meghorgoltam, de valahogy nincs kedvem fényképezni... Mert ha elkezdem, most annyi mindent kellene fényképezni, hogy fél nap is elmenne rá, mire mindent kiszedek, beállítok, feltöltök, retusálok stb... De szerintem lesz majd valamikor egy olyan bejegyzés is, hogy csak fényképek, miket csináltam az elmúlt időben... 

A hajháló angol nyelvű, amerikai terminusokkal írt leírását ide kattintva érheted el! Jó munkát hozzá! Szerintem nagyon kellemes, gyors minta! És el sem hiszem, hogy egy gombolyagból meglett ez is és ebből a gombolyagból korábban horgoltam már egy sálat is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése