2014. szeptember 21., vasárnap

Valami a Drágámnak

Mondjuk nem is mondtam még- eljegyeztek. 

Valamelyik nap mondta, hogy egy bajuszt horgoljak neki, de amolyan "Like a Sir!" bajszot. Erre az egyik minta-aranybányában (a Ravelry-n) erre bukkantam.


Mondjuk barna fonalam nincs itthon, úgyhogy majd valamelyik nap be kell mennem a városba fonalat venni. Amúgy is be kell már mennem valamikor, pár dologból kifogytam és emiatt van olyan munkám, amit nem tudok befejezni. Pedig már várom, hogy kész legyen, aztán nekiállok fényképezgetni most már tényleg, miket készítettem az elmúlt pár hónapban, mivel elég büszke vagyok egyikre-másikra. Pontosabban, valljuk be, amire nem lennék büszke, azt meg sem mutatnám Neked! 

Ha a "Like a Sir!" bajszot te is meghorgolnád, az angol nyelvű leírásért kattints ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése