2017. január 6., péntek

Egy új fejezet


Hümmmm...
Évek óta hanyagolom a blogom.
Mi történt azóta?
1. Elköltöztünk.
2. Lett egy kutyánk.
3. Hímeztem, horgoltam...


Jaaaaaa, és életem boldogsága- egy gyönyörűségnek, szépséges kisfiúnak lettem édesanyja... 

Ezzel együtt új dolgok jelentek meg az életünkben. Szülőnek lenni először rémesen hatalmas felelősségnek tűnt. Most, hogy már 16 hónapos lesz, néha elfelejtkezem a nyomásról. Néha. Aztán szipogni, köhögni kezd, vagy nyűgös és minden megint visszahuppan a Földre, a valóságba a lila ködből, ahová akkor költözünk, amikor minden rendben megy. 

Új hobbik, új kihívások- új topikok kérnek helyet a blogban is. 

Nem leszek ősanya, ökomami, de vannak stikkjeim. Felfedeztem a gyerekhordozást, ami többször mentett meg minket. Napokon, amikor a Kisfőnök csak a karomban akart lenni- napokon, amikor én akartam azt, hogy a karomban legyen, mert beteg volt. Majd mesélek...


Üdv az Új fejezetben!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése