2012. november 25., vasárnap

Filc...

Rég óta szemezek a filcből készült kis apróságokkal. Az anyagot magát mindig is szerettem és mivel nincs varrógépem, kapóra jön, hogy ezt az anyagot nem kell szegni, hogy ne bomoljon, tehát akár varrás nélkül, textil ragasztására alkalmas ragasztóval is dolgozhatsz vele. Sikerült pár csomag, több színű filcdarabot vennem. Úgy gondoltam, ideális lesz majd arra, hogy legalább kipróbáljam, csináljak pár apró filc figurát, aztán majd meglátjuk.
Ha beírod az internetes keresőbe, hogy például "filc" vagy "felt" (angolul a filc), olyan ötletözön áraszt el, hogy ember legyen a talpán... akarom mondani kreatív ember legyen a tűvel a kezében, aki választani tud, mi legyen az első, amit megcsinál. Én, mivel a szokatlan dolgokhoz vonzódom, egy kicsit szokatlan kis cicát csináltam meg elsőre, de tudom, már nagyon is tudom, hogy nem ez lesz az utolsó! Íme egy kis kedvcsináló! 
Szándékosan válogattam mindenfélét össze- vannak nagyon egyszerűek és vannak bonyolultak. Karácsonyiak és olyanok, amiket bármikor megcsinálhatsz.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése