2012. november 23., péntek

Készülődés (mintával/ with pattern)

Kellemes pénteket mindenkinek! 
Egy kicsit elbambultam és most néztem csak rá a naptárra. És rá kellett jönnöm, hogy igen csak késésben vagyok, már ami az ajándék készítést illeti. Nem, még nem karácsonyról van szó. A legjobb barátunknak lesz jövő héten a születésnapja és lövésem sincs még, mit kapjon. Nem hangzik túl elegáns ajándéknak, de valószínűleg egy pár papucsot fog kapni. Amit ráadásul haza sem vihet, hanem itt lesz neki, nálunk. Én is szeretem, ha itt van nálunk és olyan szoros a Kedvesem és a közötte lévő kapcsolat, mintha testvérek lennének. Ráadásul a srác egyedül van... És mivel én ebbe a "kapcsolatba" csöppentem bele, nem állt soha szándékomban, hogy korlátozzam ezt. Tehát gyakorlatilag minden nap itt van velünk délutántól estig. Beszélgetünk, játszanak a Playstationnel, főzőcskézünk... És a "sosem lehet tudni" alapon, kulcsa is van a házhoz. Szóval, mivel gyakorlatilag családtagról beszélünk, kézen fekvő, hogy papucsa is legyen itthon. :) 

December 7-én viszont két születésnap is lesz- az Anyukámé és a Kedvesemé. Szóval, ajándék készítésre (és hímzésre) fel! 
Kedvesem nagyon szereti a számítógépes és konzol játékokat, plusz épp most egy ilyen mintás pólóban ül velem szemben. Szóval... ;) 

Íme a kész kép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése