2013. március 12., kedd

Emelt szint

Táskából soha nem elég, tegnap meg már úgyis beszéltem a viaszosvászonról. Ez első ránézésre szintén az, de mégsem- ez a táska laminált pamutból készült. Puhább, mint a viaszosvászon, a minta pedig, mint tegnap is írtam, a szöveten van, tehát tartósabb. 
Ezzel én nem fogok kísérletezni, mivel én és a varrógép két külön fogalom. Tervezem, persze, hogy veszek egyet, mert kell. Tele vagyok szebbnél szebb keresztszemes párna mintákkal, de nekik sem kezdek, hiszen a hímzés rész egy dolog, de hogy abból párna is legyen.... Kézzel mégsem állok neki megvarrni, na! 
Száz szónak is egy a vége- egyszer majd lesz varrógépem, akkor talán egyszer én is nekifogok egy ilyen táskának, de addig is megosztom Veled.

Hogy hogyan készül a táska (igaz, angol nyelvű leírással...), azt ide kattintva nézheted meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése