2012. szeptember 27., csütörtök

BLOGarászó- Babázó

Szokásom szerint ingyen letölthető keresztszemes minták után kutatgatva találtam rá erre az internetes oldalra. Amiért tetszik ez az oldal, hogy nem csak keresztszemes minták vannak rajta, hanem sok más egyéb is, amit babának, mamának saját magad elkészíthetsz. Ami például jó, hogy hordozókendő szabásmintát, elkészítési segédletet is találsz itt. Személyre szabott ajándék lehet, ami sokszor többet ér, mint a boltban megvett márkás holmik. Fontos lehet talán, hogy a minták megtekintéséhez mindenképpen szükséged van pdf formátumú fájlok olvasására alkalmas programra is. Mindenképpen érdemes megnézned ezt az oldalt akkor is, ha épp nem esedékes valamiért a baba téma, mivel nagyon szép háttér-mintákat és ábécéket is le tudsz innen tölteni! 

Amíg ezek közül próbáltam épp lementeni a gépemre, rájöttem, hogy egy másik alkalommal (bár nem vagyon nagyon a torrent híve) letöltöttem nagyon sok, nagyobb mintát, amit még meg sem néztem. Kincskeresésre fel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése