2012. szeptember 23., vasárnap

Színek

A szép angol időjárás lassan végleg bezavar a házba. Szeretem, nem azzal van a gond, de amikor mindened vizes, az nem olyan vidám dolog. Lassan eljutunk arra a pontra is, hogy megegyezzünk, milyen színei lesznek a háznak. Ami, tekintetbe véve a Drágaságomat, nagy szó! A legtöbb ötlet persze megint egy könyvből jött, nem tudok a képekkel betelni- egy az egyben az az otthon van benne, amire vágyunk. A hölgy blogjára most találtam rá, miután megvettem a könyvét. Abigail Ahern egyszerűen pont azt valósítja meg, amire nekem (nekünk) is szükségünk van. Csöppet sem szokványos, csöppet sem átlagos, mint amilyen otthonra vágyunk mi is!
Épp ezt a bejegyzést írtam, amikor beállított Dean, a Drágám legjobb barátja. Kezében festékmintákat, katalógusokat szorongatott. Mi ez, ha nem az igazi barátság jele? Míg ők beszélgettek, én ezeket lapozgattam. A tervek élővé a Crown festékgyártó cég honlapja segítségével váltak. Tudom, hogy van más festékgyártó cégnek is hasonló alkalmazása, ahol meg tudod adni a főfal, a többi fal, a szegélylécek, a plafon színét is, de ezen az oldalon eléggé angolos látványú szobákból lehet válogatni. A lépcső például majdnem pont olyan, mint a miénk. Sokkal egyszerűbb elmagyarázni így, mit akarok- na, tessék, nézz ide: EZT! A weboldal itt érhető el. Bár persze nem tudom, nem hiszem, hogy a gyártó festékei mely más országokban vásárolhatóak meg, de arra mindenképp hasznos lehet mindenki számára az oldal, hogy megnézze, bizonyos színek hogy működnek egymással. 
Mi mindenesetre valami ilyesmire vágyunk, a kép az épp esedékes egyik kedvenc könyvemből van.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése