2012. szeptember 13., csütörtök

Csillagok, csillagok...

Mondhatnám, egy délután alatt megcsináltam a kis csillagos girlandot. Aranyos lett. Igazából majd akkor akarok feltenni róla képet, amikor a karácsonyi díszítés részeként a helyére kerül. Mi is legyen a következő, amit hímzek?
Mert nem tudom, ki hogy van vele, de a nagy Bagpuss projekt közben jól esik egy-egy kis apróságot megcsinálni, amivel hamar készen vagyok. Eleve nem sok mintát csináltam meg eddig, jól esik, ha már sorolhatom, hogy ezt is, meg ezt is, meg ezt elkészítettem.
Van egy nagyon aranyos, fehér... nem mondanám bőröndnek, inkább diplomata táska mérete van... kicsi táskám, amibe pakolom a kis mintákat. Amik elkészítésre várnak illetve azokat is, amik már készen vannak. Egy másik, kalapdoboz szerű kicsi táska pedig a hímzéshez szükséges apróságokat rejti. Így a nappaliban tarthatom őket. Na, erről is inkább majd akkor mutatok képet, ha kész a ház.
Még mindig nem találtuk ki, milyen színűek lesznek a falat. Őszintén megmondom neked- van egy sanda gyanúm, hogy a Kedvesem csak akkor fog ez ügyben nyilatkozni, ha a kezemben két doboz festéket lóbálva megjelenek a vásárlás közben két festékesdobozzal a kezemben, hogy "Na, akkor melyiket?" Férfi a szentem, nem egy tervezgetős fajta. Pedig tudom, hogy ő is egy nyugodt, rendezett otthonra vágyik. Ahol olyan különleges, egyedi dolgokkal vehetjük magunkat körül, mint amik ezen a fényképen is látszanak:

A háttérben ott a kis Home, Sweet Home keresztszemesem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése