2012. október 30., kedd

Amikor morcos leszek... Ingyen mintával/free pattern


Aki nézegette, olvasta a blogomat, az már tudja- kedvelt időtöltésem az interneten bogarászni (ezekről leggyakrabban a BLOGarászó-k szoktak szólni...), új ötletek, új minták után kutatva. Én is félve ugyan, de tettem már fel egy mintát. És bennem ott bujkál valahol mégis a félelem, hogy mi van, ha, amit csinálok, sérti a szerzői jogokat? Erre mit kell látnom?! Nem fogom mondani az oldal nevét... De számomra vérlázító, hogy eladásra kínálnak mintákat olyanok, akiknek nincs joguk hozzá. Mert nekem ne mondja senki, hogy egy magyar magánszemélynek joga van olyan keresztszemes mintát árusítani az interneten, ami egy angol újságban jelent meg pár hónapja. És nem hasonló mintáról van szó....


Konkrétan ezt találtam meg. Bár az eladó már levette a "termékét" és nem vásárolható meg... Ez amúgy a Cross Stitcher nevű magazin 253. számában található meg. Ismétlem, nem hasonló minta, hanem EZ, azzal a fényképpel, amivel eladásra kínálta valaki.Nem tudom, engem nem vinne rá a lélek, hogy elmegyek, megveszek egy újságot és aztán elkezdjem árulni a bennük talált mintákat. Pedig tudom- ha azt veszem, maga az újság 3.99 font. Ami szerintem nem drága. SZERINTEM. Mert én a fizetésemet fontban kapom. De vegyünk egy magyar keresztszemest hímzőt. Hogy juthat hozzá ehhez a magazinhoz?
Én akkor sem fogom pénzért árulni az újságból a mintákat...
Ellenben ne felejtsétek el, az internet tele van legálisan feltöltött és legálisan letölthető INGYENES mintákkal! Ha kifogytatok az ötletekből, mintákból, nosza, keresgélésre fel!
Mint ahogy egy ehhez hasonló mintát ingyen is le tudtok tölteni innen, ingyen, jogtisztán!
Here is a bit similar pattern, from the same designer, but it's really for free, you can download from here!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése