2012. október 23., kedd

Halloween

Közeledik Mindenszentek éjszakája, angolszász országokban azonban ez az ünnep más, mint például Magyarországon. Itt a vidámságon van a hangsúly, a gyerekek jelmezekben járják a várost, édességet gyűjteni indulnak. Bekopognak, becsengetnek a házakba, és mikor ajtót nyitsz, ezt mondják: Trick or treat! Magyarul ezt, nagyban szerintem a filmek hatására (valahogy szinkronizálni kellett a mondatot, úgy, hogy az értelme is megmaradjon): Csokit vagy csalunk!-ra szokták fordítani. Szó szerint inkább valami olyasmi lehetne: Trükk vagy élvezet! 
A fonal angolul: thread. A treat szóhoz nem sok kell, hogy thread legyen. Elég, ha a "tanárnéni" kijavítja. Ezzel az ötletemmel és egy interneten talált Halloween témájú keresztszemes minta felhasználásával készült el ez a kis képecske. Jópofa keretre vár, de szerintem nagyon aranyos lett. Amit még a szövegen kívül hozzáadtam, az például a sárga "csillogás" a macska szemében. 
Remélem, tetszik nektek is! 
A szokásos hibát azonban elkövettem... Amikor lementettem a keresztszemes mintát, semmilyen megjegyzést nem tettem, hogy honnan van. Szóval... De azért, isten neki, fakereszt, leszek olyan bátor és megosztom veletek, mivel ingyen letölthető képről van szó, ha emlékeim nem csalnak.

I'm not owning of this pattern, found on the internet, was free to download
És ez lett a végeredmény:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése