2012. október 14., vasárnap

Sugar Skull

Szeretem én nagyon a Bagpuss képet csinálni- lassan tényleg a végére érek, de a fonalat nem tudtam pótolni most sem. Hiába sikerült most elmenni a másik városba, hiába már az is, hogy itt is nyílt, a mi városunkban bolt. Sajnos én DMC fonallal hímzek most és mindenütt csak Anchort árulnak. Bár, a városunkban lévő bolt most készül a DMC árusítására, de sajnos, erre valószínűleg csak karácsony környékén fog sor kerülni. Ez szomorú, de még van egy szintén közeli város, ahol szét akarok nézni valamelyik héten. 

Ha már így jártam, nincs mese, valami más tennivaló után kellett néznem. Régebben tettem szert egy aranyos kis készletre. Egy házikó a minta, virágok, ég, az égen madarak. A készlet része volt egy nagyon aranyos kis fa képkeret is. De amikor készen lettem a képpel, akkor derült ki- gond van. Ha ugyanis a képhez a hozzá járó keretet akarom használni, magából a mintából maradnak eltakart részek is, például pont a madarak... Gondolkozni kezdtem, végül úgy döntöttem, a kép nem kerül bele ebbe a keretbe. De akkor mégis... a kicsi fa képkeret annyira aranyos volt, egyértelmű volt hát, hogy valamit ki fogok találni, mi kerüljön bele. Az elhatározást tett követte. Körülnéztem a gépemen és a pinterest-en lementett ötletadó képeim között és meg is találtam a megoldást. 
A mexikói halottak napjához kötődő sugar skull vagy cukor koponya már elég rég óta mániánk a Kedvesemmel. Több sem kellett, amikor megláttam egy hímzett koponyát, kaptam magamat és én is megcsináltam. A Kedvesem épp a barátjánál volt, átszaladtak valamiért hozzá, s míg én visszavártam a fiúkat, számoltam, méricskéltem... mégsem akartam, hogy megcsinálom, aztán ez sem lesz megfelelő méretű a kicsi keretnek. És a végeredmény? Ez lett:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése