2012. október 29., hétfő

Felicity Hall for free!

Ingyenes Felicity Hall minták. Legálisan, hiszen a saját oldaláról tudod lementeni őket. Szépek, nem szokványosak, nem is tudom... Azért kezdtem lapozgatni az újságaimat, hogy mibe is kellene belekezdeni, de most már a bőség zavarával küzdök!



Az ingyenes mintákat itt találod meg! Igaz, ezek tűgobelin minták, de... igazából nincs semmi de. Maximum annyi, hogy én még ezt a technikát nem próbáltam, más anyag kell hozzá, de ennyi. Talán egy kicsit gyorsabban lehet haladni vele, legalábbis így ránézésre, mint a keresztszemessel. Ha ki akarod próbálni a mintákat, de nem tudod, hogy kezdj hozzá, Felicity oldala ebben is a segítségedre van! De ha bármilyen segítségre van szükséged, írj és én megpróbálok segíteni neked!
De láttam, ahol keresztszemessel hímezték ki ezeket a mintákat... Nem is tudom. Vonz az új technika elsajátítása, de száz szónak is egy a vége! Egy ilyen párna mindenféleképpen jól fog mutatni a nappaliban!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése