2013. február 16., szombat

Ingyen minta/ Free pattern (Cica/Cat)

Szokás szerint a neten bogarásztam. Egy barátnőmnek akartam megmutatni, mit hímzek éppen. Ilyenkor a legegyszerűbb, ha a neten rákeresek és azt a képet mutatom meg. Még épp nem találtam meg most azt, amit keresek, ellenben rátaláltam erre a nagyon édes mintára. Egyszerűen ellenállhatatlan. 
A minta 85 öltés magas, 80 öltés széles, tehát a kihímzett minta 14,5cm x 15,4cm (5-3/4 inches x 6 inches the stiched area), 14-es Aidán, 5 centis ráhagyással minden szélen tehát egy 25 centi széles, 26 centi magas anyag kell... Tehát én egy 26x26 centis anyagra hímezném (fabric size 10x10 inches).
Ha megtetszett és kihímzed, esetleg küldhetsz nekem fényképet és megmutatjuk a többieknek is! :) 

Katt ide a nagyobb képért!
I'm not owning the pattern, found on the internet! :) / A minta nem az enyém, nem rendelkezem a jogaival, az interneten találtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése