2013. február 17., vasárnap

Kis minták/ Ideas: how to use your small patterns 4.

Tehát, van egy kisebb méretű mintád, amit szeretnél felhasználni. Eddig is mutattam már pár ötletet, de még mindig nincs vége a lehetőségeknek! 
4. APRÓ HASZNÁLATI TÁRGYAK:
- Könyvjelző: lehet készletben is kapni, akkor megkapod a mintát, az anyagokat. De lehetőséged van szalagot is venni, amire hímezhetsz. (És akkor itt van a másik lehetőséged, hogy szalagot hímezz, abból pedig nem csak a csomagolás dísze lehet, hanem szintén felvarrhatod egy más fajta anyagra, de készíthetsz vele karkötőt is.)  






Én nem olyan rég hímeztem ezt a Kedvesemnek. Egyszerűen lemértem egy átlagos könyvét és megnéztem, a kiválasztott minta mekkora, mekkora anyagra lesz szükségem.



Tokok, tartók: Tolltartó, szemüvegtok, apró zsákocskák. Igaz, itt már varrnod is kell, nem csak hímezni. Egy-egy kisebb darabhoz azonban (szemben a párnákkal) nem kell feltétlenül varrógép, kézzel is szépen össze lehet ölteni az anyagot. Ha tolltartót akarsz készíteni, persze, ne feledkezz meg arról, hogy kell bele bélés is, hiszen nem akarod, hogy az első adandó alkalommal egy ceruza hegye beleakadva a hímzésbe tönkre tegye munkádat! 
Még hogy csak csajos dolgokat lehet hímezni... :) 













Lógó izék... :)
Ami lehet dísz a táskán, ritkábban használt kulcsokhoz dísz, vagy épp valami nagyon nagyon hasznos dolog. Legalábbis, ha jártál már úgy, hogy a hímzéshez használt kis ollód elsüllyedt valahol a fotel vagy a kanapé réseiben. Ne adj isten, úgy jártál, mint valószínűleg én az egyik kisollómmal. Amely pont kellemesen pici és könnyű volt, épp ezért valószínű, hogy a földre esve belekeveredett a papírok közé és így észrevétlenül a szemetesben landolt...
 Ő az, amire nagyon nagyon vágyom! És meg is fogom csinálni, az tuti! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése