2013. február 22., péntek

Mai ajándék ötlet- cukros bőrradír

Na, mivel karácsony messze van, ezek a fajta bejegyzések is kapnak egy "felhőcskét" maguknak. 

Akár anyák napi ajándék is lehet. Vagy születésnapi. Vagy névnapi. Vagy csak úgy... Vagy megcsinálhatod saját magadnak. Mert tegyük fel, ma péntek van és a hétvégén kijár Neked is egy kis kényeztetés! 



Amire szükséged lesz:
- üres, tisztára mosott kis befőttesüveg
- kristálycukor (hagyományos, fehér)
- olíva olaj (vagy más, hagyományosan testápolásra használt természetes olaj- mandula, jojoba)
- természetes illóolaj az általad kedvelt illatban (ezt mindenképp olyan boltban kell beszerezned, ahol testápolásra alkalmas minőségű illóolajat árusítanak)
- ha az üveget dekorálni akarod, akkor szalagok, ragasztó, papír a címke nyomtatásához, vagy megírásához

Kb. négy kis üveghez keverj össze 3 bögre cukrot, egy bögre olajat és kb. 40 csepp illóolajat. Közben szagolgathatod, erősebbre vagy finomabb illatúra akarod e a keveréket. Összekevered őket és mehetnek is bele az üvegbe. Kidekorálod és kész is a gyors, akár utolsó pillanatban is elkészíthető, mégis nagyon személyes és nem szokásos ajándék!

Az eredeti leírást, tutorialt ide kattintva érheted el!

Egy pici kiegészítő ötletem is van! Nem tudom már, mikor, láttam a tévében egy műsort. A műsorvezető hölgynek nagyon nehéz és rossz munkája volt, mondhatom ironikusan- különböző wellness és spa létesítményeket látogatott meg, élvezte szolgáltatásaikat. De mégis érdemes volt nézni, hiszen a műsorban persze a környék egyéb látni valóit is bemutatták mindig. Egyszer a következő bőrradírral radírozták át: tengeri só, kukoricadara és olajok keveréke. Ezek az illóolajok voltak hivatottak véghez vinni az igazi csodát. Meg kell mondanom, én fogtam magamat, összekevertem egy üvegbe tengeri sót és kukoricadarát. Amikor úgy éreztem, néha havonta, néha kéthetente, zuhanyozás közben a kezemben összekevertem ezt a keveréket a tusfürdőmmel és ezzel dörzsöltem át magamat. Lehet, hogy csodás olajok nem voltak benne, de mindenesetre a bőröm csoda puha lett utána! Ha ezt a változatot választod, erre tudom mondani, hogy nagyon sokáig eláll, egy szebb üvegben a kád szélén tartva mindig kézközelben lesz. De semmi esetre ne felejts el ezután nagyon alaposan lemosni magadat a zuhany alatt és használj testápolót is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése