2013. február 17., vasárnap

Kis pihi és hímzés... egy ötlettel.

A hétvégéim szabadok, de most hétfőre és keddre is szabadságot vettem ki. Egy kis pihenés már nem árt végre, mivel nekem sajnos a karácsony, újév időszak is munkával telt, 1-1 szabadnappal. Elég lélekölő dolog, elhihetitek. Ezért egy kicsit valahol próbáltam is kikapcsolni a karácsony-gombot, bár persze, dekorálni ki kellett a házat. 
Hna, de nem is ezen akarok agyalni, elmúlt, most pár nap pihi és hímzés. Amit ma fejeztem be, azt megmutatom nektek. Mert egyszerűen bűbájos minta. A The World of Cross Stitch magazin 200. számához volt ingyenes ajándék a készlet, igaz, üdvözlőlapnak szánták eredetileg. De én tudtam, hogy úgyis képtelen lennék odaadni valakinek. Épp volt kéznél egy méretnek megfelelő keret, gumis hímzőkeret is akár, ha úgy akarod, ideális kiegészítője lett a képnek. 


Ötletem mára: A hímző rámádat amúgy is bármikor tudod keretezésre is használni, egyszerűen vágd a keretnél egy picit azért szélesebben körbe az anyagot. Ha egy vékony fehér vlies-t vasalsz a hátára, megóvod vele a fonalakat, tartást és fehér egységesebb hátteret kap a kép is.

Holnap mutatok neked egy ötletet, hogy is használhatod a hímző rámádat keretnek. Nagyon egyszerű lesz, majd meglátod! :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése